اوضاع دندان قبل و بعد از لمینت دندان چگونه است

جرم گیری دندان لمینت شده لمینت دندان چگونه است قیمت لمینت دندان لمینت دندان چگونه صورت میگیرد عید 1404

اوضاع دندان قبل و بعد از لمینت دندان چگونه است

جرم گیری دندان لمینت شده لمینت دندان چگونه است قیمت لمینت دندان لمینت دندان چگونه صورت میگیرد عید 1404

بهترین زمان جرم گیری دندان لمینت شده هر چند سال باشد

جرم گیری دندان  باید هر چند سال یک بار انجام شود البته بستگی به میزان رعایت نظافت دندانی شما دارد و شاید  هم دربرخی افراد همان چند سال هم  نیزا نباشد که انجام دهید اما شما وقتی دندان خود را لمینت میکنید فقط سمت جلویی دندان شما پوشش داده میشود و پشت دندان شما لمینت نشده و معمولا جرم ها بیشتر پشت دندان نفوذ میکنند پس معمولا باید جرم گیری را انجانم بدهید تا دندان شما خراب نشود و اگر خراب بشود طبیعتا لمینت شما هم ازبین خواهد رفت.



جرم گیری دندان لمینت شده





جرم  دندان به چه معناست:


 پلاک در واقع یک لایه چسبنده و بی رنگ از باکتری است که به روی دندان شما میچسبد. این جرم ناشی از عدم رعایت بهداشت دهان و دندان با باقی مانده مسواک های استفاده نشده است. اگر این توده ها بعد از چند روز  تمیزنشوند، به مرور توده ها با مواد معدنی موجود در دهان شما مخلوط می شوند و لایه سفتی روی سطح دندان شما تشکیل می دهند. که با هیچ مسواکی  از بین نمی رود. این جرم با گذشت زمان رنگ دندان های شما را تغییر می دهند و ظاهری زشت به دندان های شما می دهند.


آیا لمینت دندان جرم گیری میشود



آیا لمینت دندان جرم گیری میشود:


 روش های خانگی سفید کردن برای روکش ها توصیهنیکنیم. محصولات سفید کننده دندان نمی توانند رنگ روکش ها را تغییر دهند و حتی ممکن است اسیب هم وارد نمایید اگر نگران تغییر رنگ تاج یا دندان های طبیعی خود هستید، باید با دندانپزشک خود ملاقاتی داشته باشید زیرا ممکن است نیاز به جرم گیری حرفه ای یا تعویض روکش باشد.



چگونه از جرم دندان جلو گیری کنیم



چگونه از جرم دندان جلو گیری کنیم :


همان طورک ه اشاره شد خوردن مواد غذای قندی مثل نوشانه یک حرکت کشنده برای دندان است چون شما با مصرف نوشابه یک پله به نابودی دندان خود نزدیک خواهید شد چون این محصول با قدرتی که دارد دندان را تخریب میکند البته اگر مصرف میکنید حتما بعدش دهان خود را بشوید و مواد قندی را کمتر مصرف کنید و حتما بعد مصرف مسواک را فراموش نکنید.







جمع بندی :


امروزه مردم بیشتر به زیبایی و سلامتی خود اهمیت می دهند و یکی از کارهایی که برای زیبایی انجام می دهند لمینت است. لمینت دندان در واقع پوششی بر روی دندان های شماست تا آنها را سفیدتر نشان دهد.لمینت دندان ضروری است زیرا فقط قسمت جلوی دندان ها را می پوشاند و قسمت پشتی دندان ها لمینت نمی شود. پس از لمینت دندان، حداقل چهار بار در سال به دندانپزشک خود مراجعه کنید تا از پوسیدگی جلوگیری شود.